طراحی وب

طراحی وب

به طراحی و ساخت صفحات وب، طراحی وب گفته می شود.مخترع وب سایت شخصی به نام تیم برنرز لی بود که در سال 1991 میلادی، اولین صفحات وب را راه اندازی کرد.

در ابتدا تمامی سایت های با کد های ساده html برنامه نویسی می شد. خب این نوع کد نویسی بسیار ساده بود و فقط برای درج مطالب، لینک ها و پاراگراف ها در برنامه نویسی استفاده می شد.

کم کم علم برنامه نویسی پیشرفت کرد و زبان های دیگری نیز به اچ تی ام ال اضافه شد و برای ایجاد تغییرات در آن مورد استفاده قرار گرفت. مانن زبان برنامه نویسی css.

در فرایند ساخت وب سایت نیاز شد تا بعضی وب سایت ها دارای دیتابیس باشد.و زبان های برنامه نویسی سمت سرور مانند CGI، PHP، ASP. NET، ASP، JSP به سرعت پیشرفت کردنند.

ساختار وب سایت ها با توجه به نیاز استفاده در موبایل و تبلت ها به سذعت دچار تغییر و پیشرفت شد، از این رو تمامی سایت ها به صورت ریسپانسیو و یا واکنش گرا طراحی و اجرا شد.

در زمانی گرافیک وب سایت ها با استفاده از تکنولوژی فلش استفاده میشد. البته بودنند وب سایت هایی که به صورت کامل با فلش اجرا می شدند. اما کم کم این تکنولوژی تغییر پیدا کرد و جای خود را به زبان های دیگر برنامه نویسی داد.

طراحی وب       طراحی وب      

برچسبها : طراحی وب

طراحی وب به ایجاد وب‌سایت‌ها و صفحات وب از طریق استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف، فریم‌ورک‌ها، ابزارهای طراحی و همچنین مفاهیم طراحی و زیبایی شناسی مربوط می‌شود. در زیر چند مرحله کلی برای طراحی یک وب‌سایت آورده شده است:
۱. تحلیل نیازمندی‌ها: در این مرحله، باید نیازمندی‌ها و اهداف وب‌سایت را مشخص کرده و اهداف کسب و کار و نیازهای کاربران را در نظر بگیرید.
۲. طراحی ساختار وب‌سایت (Wireframing): با استفاده از ابزارهای مختلف مانند Sketch، Adobe XD، Figma و ... ساختار و رابط کاربری وب‌سایت را طراحی کنید. این مرحله شامل تعیین بخش‌ها، منوها، اجزاء و محتواهای مختلف است.
۳. توسعه (Frontend & Backend): در این مرحله، با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند HTML، CSS و JavaScript (برای بخش Frontend) و PHP، Python، Ruby و ... (برای بخش Backend)، صفحات وب و قابلیت‌های مورد نیاز را پیاده‌سازی کنید.
۴. بهینه‌سازی وب‌سایت (SEO): این مرحله شامل بهینه‌سازی محتوا، ساختار صفحات، استفاده از کلمات کلیدی، ایجاد لینک‌های ورودی و ... برای بهبود رتبه‌بندی و رفتار وب‌سایت در موتورهای جستجو می‌شود.
۵. آزمون و عیب‌یابی: پس از توسعه وب‌سایت، باید آن را آزمایش کنید تا مشکلات موجود را شناسایی و رفع کنید. این شامل آزمون عملکرد، تست رابط کاربری و آزمون مرورگرها می‌شود.
۶. راه‌اندازی و مدیریت: در این مرحله، وب‌سایت را بر روی سرور منتشر کنید و پس از آن آن را مدیریت کنید. این شامل به‌روزرسانی محتوا، مدیریت امنیت و پشتیبان‌گیری می‌شود.
به طور کلی، طراحی و توسعه وب‌سایت‌ها نیازمند یک تیم متخصص و هماهنگ است که توانایی درک نیازمندی‌ها، طراحی رابط کاربری مناسب، توسعه قابل اعتماد و بهینه‌سازی برای بهبود عملکرد وب‌سایت را داشته باشد.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ