دستمزد پشتیبانی سایت

دستمزد پشتیبانی سایت

قیمت پشتیبانی یک سایت و یا هزینه خدمات پشتیبانی سایت چقدر است؟ چطور قیمت پشتیبانی وب سایت را محاسبه کنیم؟

پشتیبانی از یک وب سایت نیازمند هزینه های خاص می باشد  و البته بر اساس نوع سایت شما، هزینه های پشتیبانی سایت شما متغییر خواهد بود.
اگر شما برای سایت خود یک اپراتور استخدام کرده اید و میخواهید حقوق پشتیبانی سایت را به او پرداخت کنید، بر اساس نفر ساعتی که در مجموعه شما در حال فعالیت باشد میتوانید به او حقوق پرداخت کنید.
بر اساس شرح خدمات پشتیبانی وب سایت میتوانید با کارمند خود  شرایط را صحبت کنید و اگر قرار باشد خدمات پشتیبانی خود را به شرکت واگذار کنید، همین موارد را باید مطرح و بررسی شود.
پکیج های پشتیبانی یک سایت بر اساس نیاز شما و خدماتی که شما نیاز دارید روی سایت داشته باشید انجام خواهد شد مثلا خدمات بهینه سازی وب سایت، خدمات سئو تضمینی سایت شما، خدمات مشاوره طراحی سایت، و به روز رسانی ها و ...
البته تمامی این موارد برای پشتیبانی سایت شما دارای هزینه نخواهد بود.
طبیعا برای سایت در بعضی موارد نیاز به پشتیبان متخصص و آشنا به امور برنامه نویسی و نگهداری وب سایت، دارای تخصص در بخش دیتابیس و برطرف کردن خطاهای وب سایت خواهید بود.
خیلی مواقع بهتر است پشتیبانی سایت خود به لحاظ نگهداری را به شرکت طراحی سایت نیووب بسپارید، مجموعه نیووب با سالها تجربه و تخصص بر بخش های مختلفی چون
ثبت دامنه
ارائه هاست ویندوز داخل ایران
سرور اختصاصی
ورود اطلاعات و نگهداری سایت
به راحتی میتواند تمامی خدمات شما را در سریعترین زمان ممکن اجرا و به شما تحویل دهد.
برای خدماتی چون پشتیبانی سایت، پشتیبانی فنی سایت، پشتیبانی محتوایی سایت، پشتیبانی ماهانه سئو،  ممکن است یک نیرو نتواند تمامی موارد شما را برطرف کند.
ارائه انواع خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت، قرارداد پشتیبانی وب سایت، تعرفه تولید محتوا سایت، استخدام مسئول پشتیبانی سایت، استخدام کارشناس پشتیبانی سایت.. این موارد بخشی از سوالات شما ممکن است باشد.
همیشه نیاز ندارید که شخصی حتما در مجموعه شما حضور فیزیکی داشته باشد. خیلی از کارها میتواند به صورت دورکاری در مجموعه انجام شود .

 

دستمزد پشتیبانی سایت معمولاً بر اساس میزان خدمات و نیازهای مشتریان تعیین می‌شود. همچنین، متغیرهای دیگری مانند اندازه و پیچیدگی سایت، نوع خدمات پشتیبانی (آنلاین یا تلفنی)، سطح اورژانس و زمان پاسخگویی ممکن است در تعیین دستمزد تأثیرگذار باشند.
به طور کلی، دستمزد پشتیبانی سایت ممکن است بر اساس یکی از روش‌های زیر محاسبه شود:
تعداد ساعات کاری:
در این حالت، ممکن است دستمزد بر اساس تعداد ساعات کاری پشتیبانی در طول ماه یا سال محاسبه شود. تعداد ساعات کاری می‌تواند ثابت یا متغیر باشد.
اطلاعات از طریقی:
در برخی موارد، دستمزد ممکن است بر اساس اطلاعات پشتیبانی ارائه شده، تعداد تیکت‌ها یا تعداد مشکلات حل شده محاسبه شود.
پکیج‌های پشتیبانی:
برخی از شرکت‌های پشتیبانی پکیج‌های خدمات پشتیبانی با قیمت‌های ثابت بر اساس امکانات ارائه شده ارائه می‌دهند. این پکیج‌ها معمولاً شامل تعداد ساعات پشتیبانی، امکانات خاص، و سرویس‌های اضافی هستند.
دستمزد ماهیانه:
برخی از شرکت‌ها دستمزد پشتیبانی را به صورت ماهیانه محاسبه می‌کنند. این ممکن است به صورت ثابت یا متغیر باشد و به عنوان یک هزینه ماهیانه برای ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت در نظر گرفته شود.
قراردادهای سطح سرویس:
در برخی موارد، شرکت‌های پشتیبانی قراردادهای سطح سرویس ارائه می‌دهند که مشتمل بر امکانات مشخصی برای حل مشکلات و ارائه خدمات پشتیبانی هستند. دستمزد بر اساس سطح این قراردادها محاسبه می‌شود.
توصیه می‌شود که قبل از انتخاب یک شرکت پشتیبانی، با آنها در مورد نیازها و انتظارات خود صحبت کنید و دستمزد را در قالب یک قرارداد رسمی و مشخص تعیین کنید.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ