هزینه های انجام طراحی سایت حرفه ای و فروشگاهی

هزینه های انجام طراحی سایت حرفه ای و فروشگاهی

برآورد هزینه طراحی سایت، هزینه طراحی سایت حرفه ای، نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت، هزینه ورود اطلاعات سایت، قیمت فروش سایت، طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

برآورد هزینه طراحی سایت

برای برآورد هزینه طراحی وب سایت نیاز به تحلیل اولیه وب سایت خواهیم داشت، باید بدانیم چه سایتی باید اجرا شود، هم برای طراحی گرافیک سایت و هم برای برنامه نویسی سایت و پنل مدیریتی آن.

 

هزینه طراحی سایت حرفه ای

اول اینکه در نیووب تمامی وب سایت ها به صورت کاملا به روز و حرفه ای طراحی وب رنامه نویسی خواهد شد، هزینه انجام اینکار ثابت خواهد بود و شما هزینه بیشتری برای طراحی وب سایت حرفه ای در نیووب پرداخت نخواهید کرد.

 

نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت

برای محاسبه هزینه طراحی وب سایت بعد از تحلیل اولیه وب سایت شما و نیاز شما برای اجرا، میتوان بر اساس نفر ساعت برای محاسبه آن اقدام کرد، بر اساس نوع وب سایت، طراحی قالب گرافیکی سایت و همین طور برنامه نویسی قسمت های مختلف سایت.

 

هزینه ورود اطلاعات سایت

قیمت ورود اطلاعات وب سایت معمولا بر اساس نفر ساعت محاسبه خواهد شد، اما به عوامل دیگیری هم بستگی دارد. مثلا حجم اطلاعات و زمان لازم برای ورود اطلاعات، تایپ و مرتب کردن عکس ها و ...

 

قیمت فروش سایت

هزینه فروش وب سایت قطعا رقم ثابتی نخواهد بود، هیچ زمان نمیتوان یک وب سایت از قبل طراحی شده را بر روی یک دامین دیگر کپی کرد اینکار خلاف قوانین خواهد بود، حتی اگر شما از پکیج های آماده نیز استفاده کنید که اصلا پیشنهاد ما نیست، پس باید هزینه های نصب و راه اندازی،هاست و دامنه و سایر هزینه های آن را محاسبه کنید.

 

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

برای انجام طراحی فروشگاه اینترنتی پس از تحلیل اولیه که نیاز به چه امکاناتی دارید و چه سایتی باید برنامه نویسی شود، نوع برنامه نویسی وب سایت شما، خدمات ان و .. به صورت کاملا اختصاصی برنامه نویسی و اجرا خواهد شد پس در نتیجه یک فروشگاه اینترنتی کاملا حرفه ای و به روز خواهید داشت.

 

تعرفه طراحی سایت وردپرس

در نیووب طراحی وب سایت وردپرس اجرا نمی شود، ما در کل به دلیل آماده بودن پکیج نصبی ورد پرس و همینطور امکانات و قالب های آن، قیمت بسیار بالای نخواهد داشت و البته در نظر بگیرید که هیچ ارزانی به دلیل نخواهد بود، نوع امکانات، نگهداری، پشتیبانی و به روز رسانی ها و بسیاری موارد دیگر...

 

نحوه قیمت گذاری طراحی سایت

برای قیمت گذاری وب سایت باید به بسیاری نکات توجه داشته باشید، مثلا سایت فروشگاهی و یا سایت شرکتی، سایت معرفی و یا سایت خدماتی، به طور مثال در فروشگاه اینترنتی ممکن است راه اندازی درگاه بانک ملی برای پرداخت در سایت مثلا رقمی بیشتر برای شما هزینه داشته باشید، منظور این خواهد بود که تعداد درگاه های مورد نظر شما برای راه اندازی به قیمت سایت شما اضافه خواهد کرد. پس در نتیجه...

 

طراحی سایت قیمت مناسب

روال اجرا و برنامه نویسی طراحی وب بر اساس زمان و شرایط دارای هزینه خواهد بود، مهم است چقدر برای وب سایت هزینه می شود و چه بازدهی خواهد داشت، در نیووب سعی کردیم به بهترین قیمت طراحی سایت بتوانیم تمام شرایط را برای راه اندازی سایت برای شما عزیزان فراهم کنیم.

 

گرفتن سفارش طراحی سایت

برای سفارش طراحی سایت خود فقط کافیست با همکاران ما در تماس باشید.همکاران فنی ما در نیووب به شما کمک خواهند کرد در تحلیل سایت، از کجا شروع کنید و تمامی قسمت های دیگر.

 

طراحی سایت سریع و ارزان

برای طراحی وب سایت سریع و ارزان قطعا باید سراغ پکیج های آماده همچون وردپرس و جوملا بروید، این موارد را اصلا پیشنهاد نمیکنیم، نه اینکه بد باشد اما مشکلات خاص خود را خواهد داشت، حتما قبل از شروع طراحی سایت کمی درباره آن تحقیق کنید.

 

قیمت طراحی سایت نیووب

از ابتدای فعالیت نیووب همواره سعی داشتیم بهترین امکانات را با کمترین و مناسبترین قیمت طراحی وب سایت ارائه کنیم.امکانات به روز در طراحی وب و بهره گیری از متخصصین توانمد برای ارائه بهترین قیمت طراحی وب سایت در نیوو.

 

قیمت طراحی صفحات وب

اگر مظنر شما قیمت طراحی یک صفحه وب باشد که این موضوع کمی سخت خواهد بود، اگر منظور شما طراحی چند صفحه وب سایت می باشد به بسیاری موارد همچمون به روز رسانی سایت قبلی شما، شروع طراحی سایت چند صفحه ای و یا ساخت چند قالب وب سایت خواهد بود، در صورت امکان با همکاران ما در تماس باشید.

 

قیمت ساخت وبلاگ

ساخت وبلاگ در اینترنت رایگان می باشد، به راحتی در گوگل سرچ کنید ساخت وبلاگ و تعداد زیادی وب سایت در حال ارائه وبلاگ رایگان می باشند، ثبت نام در آنها رایگان است و امکانات خوبی به شما خواهند داد.

 

طراحی و ساخت سایت

طراحی و ساخت وب سایت به فرایند تولید یک وب سایت از ابتدا گفته می شود که شامل مواردی چون طراحی قالب اولیه وب سایت، برنامه نویسی و اجرا بر بستر وب خواهد بود.

 

قیمت آنلاین طراحی سایت

قیمت آنلاین طراحی وب سایت کمی سخت خواهد بود، باید توجه داشته باشید بر اساس توضیحات شما در جلسات حضوری و یا تلفنی خیلی موارد ریز در برنامه نویسی مشخص می شود که در پکیج آماده برای قیمت انلاین طراحی سایت کمی سخت خواهد گنجید و ممکن است در ارائه قیمت کمی تداخل ایجاد کند.

 

قیمت پروژه وب

چند بحت در این حوزه فعال خواهد بود: قیمت پروژه وب دانشگاهی، قیمت پروژه وب فروشگاهی، قیمت پروژه وب شرکتی و بسیاری موارد دیگر. پس نیاز خواهد بود به تحلیل خیلی خوب و کامل از نیاز اولیه شما برای دریافت قیمت پروژه طراحی وب

 

ریز هزینه های طراحی سایت

ریز هزینه های طراحی وب سایت را میتوان به هزینه ثبت دامنه، هزینه خرید میزبانی وب ، هزینه طراحی گرافیک و برنامه نویسی وب سایت و در صورت نیاز هزینه های جانبی اگر داشته باشد ...

 

طراحی سایت قیمت مناسب

طراحی وب سایت قیمت مناسب طبیعا به شرایط و امکانات مورد نیاز شما بستگی خواهد داشت، البته بعضی از همکاران از این موضوع سو استفاده نیز کرده اند و ممکن از در ارائه قیمت ها کمی...

 

دستمزد طراح سایت

دستمزد طراح وب سایت به تخصص او، زبان برنامه نویسی مورد استفاده، تجربه کاری، استفاده از داشن به روز و امکانات بستگی خواهد داشت،لازم به ذکر است برنامه نویس خوب و پیشرفته در این زمان با حقوق وزارت کار فعالیت نخواهد کرد، البته که حقوق ها و دستمزد های خیلی بالا و غیر طبیعی نیز اصلا مورد تایید نخواهد بود.

 

جدول قیمت طراحی سایت

جدول قیمت طراحی وب سایت در طراحی سایت های اختصاصی امکان پذیر نیست، اما در طراحی پورتال ها میتوان برای ارائه انواع ماژول ها قیمت در نظر گرفت، پروتال ها پکیج های آماده از قبل برنامه نویسی شده هستند.

 

هزینه ساخت سایت در گوگل

در سیستم سایت ساز گوگل طراحی و ایجاد سایت کاملا رایگان است و شما میتوانید به راحتی در آن ثبت نام کنید و برای ساخت سایت خود اقدام کنید.

 

هزینه مدیریت سایت

زمانی که وب سایت داینامیک سفارش می دهید و طراحی و برنامه نویسی می شود، برنامه نویس به شما مراحل را آموزش خواهد داد، این آموزش رایگان است و هزینه ای برای شما نخواهد داشت، اما اگر برای نگهداری و ورود طالاعات در پنل وب سایت خود زمان ندارید نیاز به یک نیرو برای نکهداری و به روز رسانی قسمت های مختلف سایت خود خواهید داشت.

 

هزینه طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای و فروشگاهی نیز مانند هزینه سایت‌های عمومی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما برای یک وب‌سایت فروشگاهی، برخی عوامل اضافی نیز در نظر گرفته می‌شوند. در زیر برخی از عواملی که بر هزینه طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای و فروشگاهی تأثیر می‌گذارند را می‌توانید ببینید:
سیستم مدیریت محتوا (CMS): استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند سیستم مدیریت محتوای نیووب برای فروشگاه‌ها هزینه را متأثر می‌کند.
طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX): برای جذب و نگه‌داشتن مشتریان، طراحی جذاب و کاربرپسند بسیار مهم است و ممکن است هزینه را افزایش دهد.
پرداخت آنلاین و امنیت مالی: اضافه کردن درگاه‌های پرداخت آنلاین و لایه‌های امنیتی برای حفاظت از اطلاعات مالی مشتریان نیاز به هزینه دارد.
مدیریت محصولات و انبار: اگر فروشگاه شما محصولات متنوعی دارد، سیستم مدیریت محصولات و انبار که به بهینه‌سازی فرآیندهای مرتبط با موجودی کمک می‌کند، می‌تواند هزینه را افزایش دهد.
پشتیبانی و نگهداری: هزینه پشتیبانی و نگهداری وب‌سایت بعد از راه‌اندازی نیز باید در نظر گرفته شود.
امکانات فروشگاهی خاص: اگر نیاز به ویژگی‌های خاصی مانند تخفیف‌ها، کوپن‌ها، بررسی‌ها و نظرات مشتریان دارید، این امکانات نیز ممکن است هزینه را افزایش دهند.
سطح امنیت: فروشگاه‌های آنلاین نیاز به سطح امنیت بالا دارند. پیاده‌سازی گواهی SSL و دیگر لایه‌های امنیتی ممکن است هزینه را افزایش دهد.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ