هزینه طراحی سایت ساده

هزینه طراحی سایت ساده

هزینه طراحی سایت ساده، قیمت طراحی سایت ساده هزینه طراحی یک سایت معمولی و هزینه طراحی سایت معمولی قیمت طراحی سایت در ساده ترین حالت برنامه نویسی و اجرا

هزینه طراحی سایت ساده


کاملا مشخص است که هزینه طراحی سایت ارزان و ساده هم حداقل هایی خواهد داشت. باید مشخص کنید چه سایت مد نظر دارید، معرفی، فروشگاهی، خدماتی و ... بسته به نوع سایت شما حداقل هزینه را برای سفارش طراحی سایت باید در نظر بگیرید

هزینه طراحی یک سایت معمولی


یک سایت معمولی شاید به نظر شما خیلی ساده باشد، ولی در برنامه نویسی و امکانات ممکن است کاملا پیشرفته و دارای امکانات به روز و گردش کارهای خاص نیز باشد،پس ابتدا نیاز به تحلیل بر روی امکانات مد نظر شما برای شروع کار خواهد بود.

قیمت طراحی سایت در ساده ترین حالت برنامه نویسی


به این نکته توجه داشته باشید که بر اساس نیاز شما، تعداد مشتریان؛ نوع وب سایت، آمار بازدید و خیلی موارد دیگر نوع برنامه نویسی سایت تغییر خواهد کرد، خیلی دشوار است برای یک سایت بتوان حداقل قیمت را مشخص کرد.

هدف شما برای هزینه کم در طراحی سایت چیست؟


خب به دنبال چه میگردید؟
به دنبال سایت ارزان قیمت هستید و یا بودجه کمی برای سفارش طراحی وب سایت دارید؟
این موارد خیلی با هم فرق دارد، حتما توجه داشته باشید هزینه کم در طراحی سایت ارزان و ساده به همان نسبت میتواند به شما ضرر وارد کند و باعث عقب ماندگی کسب و کار شما شود. اما زمانی هست که شما بودجه کمی دارید که میتوانید پروژه خود را به فاز های مشخص تعریف کنید و به صورت فاز بندی شده مراحل طراحی سایت را پیش ببرید.

نرخ تعرفه راه اندازی یک وب سایت معمولی و ساده با کارکردهای معمول و دیزاین ساده


باید توجه کنید چه سایتی مد نظر شماست، پکیج های آماده مانند وردپرس و جوملا، طراحی سایت اختصاصی، گرافیک اختصاصی وب سایت و یا استفاده از قالب های آماده موجود در اینترنت، همه این موارد در هزینه طراحی سایت ساده تاثیر خواهد داشت.

لیست قیمت پروژه های راه اندازی سایتهای معمولی و ساده


برای سایت های آماده میتوان هزینه ها را مشخص کرد، ولی برای سایت هایی که امکانات خاص و برنامه نویسی اختصاصی دارند این کار بر اساس نفر ساعت محاسبه خواهد شد

تعرفه خرید سایت ساده و معمولی


برای خرید یک سایت ساده باید حتما توجه داشته باشید که سایت استاتیک است و یا داینامیک، یعنی دارای پنل مدیریتی سایت می باشد و یا اطلاعات قابل تغییر در سایت نیست

هزینه طراحی سایت ساده معمولاً بسته به چندین عامل متغیر است. این عوامل ممکن است شامل موارد زیر باشند:
تعداد صفحات: تعداد صفحات سایت بر هزینه تأثیر می‌گذارد. یک سایت ساده ممکن است تنها از چند صفحه تشکیل شده باشد، اما اگر تعداد صفحات بیشتر باشد، هزینه نیز افزایش می‌یابد.
طراحی گرافیکی: میزان پیچیدگی و زیبایی طراحی گرافیکی نیز به عنوان یک عامل تأثیرگذار در هزینه مطرح می‌شود. طراحی سایت با گرافیک‌های بیشتر و شیک‌تر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.
ویژگی‌ها و امکانات: هر ویژگی و امکانات اضافی مانند فرم تماس، نمونه کارها، نمایشگر تصاویر، وبلاگ و... ممکن است به هزینه افزوده شود.
پاسخگویی به دستگاه‌ها (Responsive Design): اگر نیاز به طراحی واکنش‌پذیر برای نمایش بهینه سایت بر روی دستگاه‌های مختلف (رایانه، تبلت، تلفن همراه) دارید، هزینه ممکن است افزایش یابد.
مدیریت محتوا (CMS): استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا برای به‌روزرسانی آسان محتوا می‌تواند هزینه را افزایش دهد.
دامنه و میزبانی: هزینه ثبت دامنه و خدمات میزبانی نیز باید در نظر گرفته شود.
سطح پیچیدگی پروژه: اگر پروژه نیاز به امکانات و سفارشی‌سازی‌های خاص دارد، هزینه ممکن است بیشتر باشد.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ