قیمت طراحی سایت دو زبانه یا چند‌زبانه

قیمت طراحی سایت دو زبانه یا چند‌زبانه

سایت معمولا به صورت طراحی سایت یک زبان، طراحی وب سایت دو زبانه، طراحی سایت سه زبان و همنطور طراحی وب سایت چند زبانه طراحی و برنامه نویسی می شود.

به طور متوسط هزینه طراحی سایت به زبان دوم، حدود 40 تا 50 درصد مبلغ قرارداد می باشد. البته در نظر داشته باشید که این موارد در خیلی از بخش های سایت میتواند تغییر کند.مثلا شما در طراحی فروشگاه اینترنتی به زبان دوم نباید توقع انجام و برنامه نویسی با این هزینه را داشته باشید.
البته همیشه تعرفه ساخت زبان دوم و سوم از مبلغ اصلی قرارداد طراحی سایت خیلی کمتر می باشد.برنامه نویسی و اجرای یک سایت به صورت کپی شدن انجام نمی شود. یعنی برای ساخت نسخه انگلیسی به صورت زبان دوم وب سایت، باید بخش های اصلی وب سایت دوباره برنامه نویسی شود. اما ساختار آن با زبان اصلی وب سایت مشترک می باشد و این موضوع باعث کم شده هزینه برای اجرای زبان دوم و یا سوم وب سایت می شود.
اما به طور مثال قیمت طراحی سایت به زبان انگلیسی و قیمت طراحی سایت به زبان عربی فرقی ندارد و یکسان می باشد.این خدمات و امکانات مورد نیاز شما برای برنامه نویسی میباشد که روی تعرفه طراحی سایت شما اثر دارد و موجب کم و زیاد شدن آن می شود.
باید همیشه در نظر داشته باشید در نیووب تمام سایت ها به صورت اختصاصی کد نویسی می شود.برای این منظور در صورت سفارش سایت چند زبانه، ابتدا نسخه اصلی وب سای شما برنامه نویسی و تکمیل می شود و پس از به پایان رسیدن، نسخه های بعدی سایت شما راه اندازی می شود.
همانطور که  از نوع زبان های یک سایت مشخص می شود برای بازاریابی و فروش محصولات در کشور های مختلف و بر اساس نیاز مشتریان، شما میتوانید سایت خود را به زبان رسمی یک کشور ترجمه کنید.
به طور مثال در کشور خود ما خیلی از مردم جنوب کشور به زبان عربی صحبت میکنند.
شما میتوانید وب سایت خود را به صورت دو زبان فارسی و عربی راه اندازی کنید.
برای داشتن یک وب سایت بین المللی شما می بایست سایت خود را به زبان انگلیسی ترجمه کنید و در طراحی سایت خود از امکانات و محتوای انگلیسی نیز استفاده کنید.
هزینه طراحی وب سایت خارجی با وب سایت ایرانی خیلی اختلافی ندارد.نرخ تعرفه راه اندازی وب سایت دوزبانه و چند زبانه بر اساس نیاز شما، امکانات مورد نظر برای برنامه نویسی، و نوع خدمات شما مختلف خواهد بود.

قیمت طراحی یک سایت دو زبانه یا چند‌زبانه نیز مانند هزینه طراحی سایت تک‌زبانه، بسته به چندین عامل مختلف متغیر است. در طراحی سایت چند‌زبانه، باید متناسب با هر زبان، محتواها، تصاویر و اطلاعات مختلفی مدیریت شوند، که می‌تواند به هزینه اضافه شود. برخی از عوامل مؤثر بر هزینه طراحی سایت چند‌زبانه عبارتند از:
تعداد زبان‌ها: هر زبان اضافی می‌تواند هزینه را افزایش دهد. چرا که نیاز به ترجمه و مدیریت محتوا برای هر زبان جداگانه وجود دارد.
طراحی رابط کاربری چندزبانه: اگر طراحی رابط کاربری بر اساس زبان‌های مختلف نیاز به تغییرات داشته باشد، ممکن است هزینه افزایش یابد.
مدیریت محتوا: ایجاد یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) که از لحاظ فنی برای مدیریت محتواها در چندین زبان مناسب باشد، هزینه بیشتری ممکن است داشته باشد.
ترجمه محتوا: هزینه ترجمه محتوا به زبان‌های مختلف نیز باید در نظر گرفته شود.
تصاویر و چندرسانه‌ای: اگر تصاویر، ویدئوها یا سایر اجزا به زبان‌های مختلف نیاز دارند، هزینه افزایش خواهد یافت.
توسعه‌پذیری: امکان توسعه سایت به زبان‌های جدید در آینده نیز باید در نظر گرفته شود.
به طور کلی، هرچه تعداد زبان‌ها و پیچیدگی محتوا و رابط کاربری افزایش یابد، هزینه طراحی سایت چند‌زبانه نیز بیشتر خواهد بود. برای اطلاعات دقیق‌تر و دریافت پیشنهادات قیمت، پیشنهاد می‌شود با نیووب تماس بگیرید و جزئیات پروژه خود را با ما مطرح کنید.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ