هزینه طراحی سایت چه مبلغی است

هزینه طراحی سایت چه مبلغی است

برآورد هزینه و قیمت طراحی سایت بر اساس امکانات مورد نیاز شما


هزینه های اصلی یک طراحی وب سایت به شرح زیر است:

1- مبلغی که شما برای ثبت دامین وب سایت پرداخت خواهید کرد که این رقم به صورت سالیانه می باشد و در صورت تمدید نشدن دامنه در سال آینده، دامین شما اکسپایر و از دست شما خواهد رفت و ممکن است شخص دیگری برای ثبت آن اقدام کند.
2- هزینه طراحی سایت که معمولا به عنوان هزینه قالب اصلی، قالب گرافیکی و یا تم سایت پرداخت خواهید کرد.
3- هزینه برنامه نویسی سایت، این هزینه برای برنامه نویسی تمام بخش های مد نظر شما برای راه اندازی سایت خواهد بود.قطعا در سایت های خاص و سایت هایی که امکانات مختلفی دارند این هزینه بیشتر خواهد بود.
4- هزینه طراحی لوگو سایت، خب هزینه طراحی برای لوگو سایت معمولا مشخص خواهد بود و بر اساس تغییرات و نیاز شما ممکن است کمی تعرفه طراحی لوگو شما تغییر کند.
5- هزینه طراحی کارهای گرافیکی سایت مثلا ساخت بنر های مختلف، اسلاید های خاص به صورت عکس و یا انیمیشن های خاص
6- تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی، خب قطعا سفارش یک سایت فروشگاهی با یک سایت معمولی فرق دارد و امکاناتی خاص برای یک فروشگاه باید در نظر گرفته و برنامه نویسی شود.
7- هزینه راه اندازی سایت، معمولا این کار توسط تیم نیووب انجام می شود و کاملا رایگان خواهد بود اما در صورتی که سایت شما توسط شخص و یا شرکت دیگری طراحی و برنامه نویسی شده و شما فقط نیاز به اجرای وب سایت دارید، این کار هزنیه ای برای شما خواهد داشت.
8- هزینه پشتیبانی سایت، هزینه نگهداری و پشتیبانی سایت معمولا یک ساله و گاها شش ماه می باشد و بر اساس نوع سایت و سرور شما ممکن است متغییر باشد.
9- هزینه تبلیغات سایت، قطعا پس از راه اندازی سایت شما نیاز به معرفی و تبلیغات برای بالا بردن آمار بازدید سایت خود دارید که ممکن است به روش های مختلفی آن را هزینه کنید.
10- هزینه نگهداری سایت، هزینه نگهداری و ورود اطلاعات سایت فقط به شما بستگی دارد، ممکن است خودتان اینکار را انجام دهید و یا به صورت پروژه ای به تیم دیگری واگذار کنید.
11- هزینه ترجمه مطالب سایت که حتما می بایست به دارالترجمه رسمی سپرده شود و این هزینه به عهده کارفرما خواهد بود.
12-هزینه های جانبی: یک سری هزینه ها مانند هزینه های تمدید هاست، هزینه تمدید سرور سایت، هزینه قرارداد های متمم برای سایت و ... که بر اساس نفر ساعت محاسبه و به شما اعلام هزینه خواهد شد.

 

 

 

هزینه طراحی سایت متناسب با چندین عامل است و می‌تواند بسیار متفاوت باشد. برخی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه طراحی سایت عبارتند از:
انواع سایت: نوع سایتی که نیاز دارید (استاتیک، دینامیک، فروشگاه آنلاین، پرتال، وبلاگ و غیره) تاثیر زیادی بر هزینه دارد. سایت‌های پیچیده‌تر اغلب هزینه بیشتری دارند.
طراحی گرافیکی: استفاده از گرافیک‌های بیشتر، طراحی شیک‌تر و البته اختصاصی برای سایت می‌تواند هزینه را افزایش دهد.
توسعه ویژگی‌ها و امکانات: هر امکانات و ویژگی اضافی مانند فرم تماس، فرم ثبت نام، سیستم مدیریت محتوا (CMS)، فروشگاه آنلاین، افزونه‌ها و غیره، می‌تواند به هزینه افزوده شود.
پشتیبانی و به‌روزرسانی: هزینه به‌روزرسانی و پشتیبانی مداوم سایت نیز باید مدنظر قرار گیرد.
سطح پیچیدگی: اگر سایت شما نیازمند توسعه نرم‌افزاری و سفارشی‌سازی بیشتر باشد، هزینه‌ها افزایش می‌یابد.
تعداد صفحات: تعداد صفحات موجود در سایت نیز تاثیر دارد. سایت‌های بزرگتر معمولاً هزینه بیشتری دارند.
طول زمان پروژه: زمانی که برای تکمیل پروژه نیاز است نیز تاثیرگذار است. پروژه‌های تسلیم سریع‌تر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ