طراحی  سایت همایش سرمایه گذاری ارمنستان

طراحی سایت همایش سرمایه گذاری ارمنستان

طراحی وب سایت همایش، طراحی سایت کنفرانس بین المللی

طراحی  سایت همایش سرمایه گذاری ارمنستان

طراحی وب سایت همایش، طراحی سایت کنفرانس بین المللی

ارمنستان کشوری است با 29هزار و 800 کیلو متر مربع مساحت و جمعیتی قریب به 3‌ميليون نفر که در شمال با گرجستان، در غرب با‌ ترکیه، در شرق با آذربایجان و در جنوب با ایران مرز مشترک دارد.
وال استریت ژورنال و بنیاد هریتیج در گزارش اخیر خود ارمنستان را لیبرال‌ترین و باز‌ترین اقتصاد در میان کشورهای عضو CIS (کشورهای مشترک المنافع) معرفی کردند. طبق گزارش ارائه شده در سال 2007، 69.4% از اقتصاد ارمنستان آزاد است و از جهت آزادی اقتصادی رتبه 32 در جهان و رتبه 19 را در میان 41 کشور اروپایی دارد.

شایان ذکر است در نیمه اول سال 2006 میلادی متوسط دستمزد کارکنان دولتی این کشور برابر با 186 دلار آمریکا بود بانک توسعه و بازسازی اروپا نرخ رشد اقتصادی ارمنستان را 6/12 درصد در سال 2006 میلادی اعلام کرده است. این بانک نرخ رشد اقتصاد در سال 2007 میلادی را 5/8 درصد برآورد کرد که اصلی ترین دلیل آن توسعه فعالیت های عمرانی است .

به گزارش این بانک در سال 2007 میلادی صنعت عمران 50 درصد از نرخ رشد اقتصاد را به خود اختصاص داده بود. سهم بخش های خدماتی در تولید ناخالص داخلی کشور ارمنستان نیز چشمگیر است. این سهم با افزایش استفاده از تلفن همراه و افزایش شماره اپراتورهای تلفن همراه در حال رشد است. در حال حاضر ارمنستان با اجرای برنامه های اصلاحات اقتصادی و کمک های سازمان های بین المللی، توانسته به تدریج شرایط اقتصادی خود را با ایجاد نظم اقتصادی بازار آزاد تا حدودی بهبود بخشد. ارمنستان در سال های اخیر شاهد رشد اقتصادی ثابت و منظم در بخش های تولید انرژی ، مواد شیمیایی، مخابرات، جوهرسازی، عمران و مصالح ساختمانی و رشد چشمگیر در صنعت کشاوری، تجارت و بازرگانی، حمل و نقل، ماشین سازی، الکترونیک، کامپیوتر و ... بوده است.


ارمنستان براساس 50 شاخص اقتصادي بين المللي، به عنوان يکي از آزادترين کشورها از نظر اقتصادي شناخته مي شود. ايــــن شاخص ها مبتني بر گروه هاي ذيل مي باشند: جريان پول و سرمايه گذاري خارجي، بانک داري و نظام مالي، سياست هاي پولي، سياست هاي تجاري و بودجه بندي، درآمدها و مخارج، ميزان دخالت دولت در امور اقتصادي، قوانين و حقوق مالکيت و ميزان فعاليت بازار سياه در اين کشور.

ارمنستان در سال 2004 با کسب مقام چهل وچهارم در ليست کشورهاي آزاد اقتصادي در کنار فرانسه قرار گرفت، ليکن در سال 2008 جز کشورهاي با آزادي اقتصادي بالا در جهان با رتبه ي بيست و هشتم و بالاتر از فرانسه قرار گرفت.
ارمنستان کارنامه درخشاني از تغيير و تحول اقتصادي را براي خود ثبت کرده و فضاي بسيار مناسبي براي اقتصاد کلان را بر اساس بازارهاي اقتصادي جهان به وجود آورده است. در سال 1993 سازمان بورس اين کشور فعاليت خود را آغاز کرد و واحد پول جديد ارمنستان، درام، براي اولين بار معرفي شد. از سال 1994 اين کشور رشد اقتصادي ثابتي داشته است. ارمنستان يک طرح فراگير ساماندهي و اصلاحات ساختاري را با موفقيت به انجام رسانده است.


در ارمنستان سن اکثر مردم (%56) بين 17 تا 59 سال است و سطح عمومي و تحصيلات بالا مي باشد. آموزش و کسب علم همچنان به عنوان يکي از ارزش هاي اصلي جامعه ارمنستان باقي مانده است. هم اکنون، در ارمنستان 18 دانشگاه دولتي وجود دارد که 8 واحد از آن ها توسط کشورهاي خارجي تاسيس شده (دانشگاه آمريکا، فرانسه، اروپا و 5 دانشگاه روسي) و بقيه دانشگاه ها توسط بخش خصوصي اداره مي شوند.


از سال 1998 که تورم در ارمنستان به حدتعادل رسید، رشد اقتصادی این کشور هم آغاز شد. بر اساس آمار رسمی ارائه شده توسط بانک مرکزی ارمنستان، میزان متوسط تورم در سال 2003 برابر 4.7% و در سال 2004 برابر با 7% بوده است. این میزان در سال 2005 به 2.2% رسید.


سیاست های مبادله واحد پولی ارمنستان (درام ارمنستان-AMD) کاملاً آزاد است. این واحد پولی به راحتی با سایر واحدهای پولی تبادل می گردد و شرکت های و کمپانی های جهانی می توانند به سهولت انواع واحدهای پولی خارجی را در بانک های این کشور تبدیل کنند.
www.armex2010.com

طراحی سایت همایش سرمایه‌گذاری نیاز به ارائه اطلاعات جامع و جذاب در زمینه سرمایه‌گذاری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری دارد. در زیر چند نکته مهم برای طراحی سایت همایش سرمایه‌گذاری آورده شده است:
صفحه اصلی (Homepage):
نمایش جذاب و گیرا اطلاعات در مورد همایش و هدف آن.
اطلاعات زمانبندی همایش و برنامه روزهای مختلف.
درباره همایش:
بخشی مخصوص توضیح درباره هدف و اهداف همایش.
اطلاعات در مورد سخنرانان و مهمانان ویژه همایش.
برنامه همایش:
لیست جلسات و سخنرانی‌ها به همراه توضیح مختصر در مورد هر یک.
جزئیات محل و زمان هر جلسه.
فرم ثبت‌نام:
فرم آنلاین برای ثبت نام در همایش به همراه راهنمای ثبت‌نام.
اطلاعات در مورد هزینه‌ها و تخفیف‌های ممکن.
گالری تصاویر:
نمایش تصاویر از همایش‌های گذشته یا نمونه‌کارهای مرتبط.
گالری تصاویر از محل برگزاری همایش.
اخبار و به‌روزرسانی‌ها:
بخشی برای انتشار اخبار و به‌روزرسانی‌های مرتبط با همایش.
امکان اشتراک‌گذاری اخبار در شبکه‌های اجتماعی.
اطلاعات تماس:
اطلاعات تماس با تیم برگزارکننده همایش برای پاسخ به سوالات و مشکلات.
فرم ارتباط مستقیم با تیم برگزاری.
نمایشگاه و بخش نمایشگاهی:
اطلاعات در مورد نمایشگاه و شرکت‌های حاضر با تصاویر و توضیحات.
امکان ثبت‌نام برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه.
وبلاگ:
بخش وبلاگ برای انتشار مقالات و نوشته‌های مرتبط با موضوعات سرمایه‌گذاری.
تشویق به اشتراک‌گذاری دیدگاه‌ها و نظرات.
امنیت و حریم خصوصی:
تأکید بر استفاده از پروتکل امن HTTPS و حفظ حریم خصوصی اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان.
وب‌سایت واکنش‌گرا (Responsive):
اطمینان از نمایش بهینه در تمامی دستگاه‌ها از جمله کامپیوترها، تبلت‌ها و موبایل‌ها.
شبکه‌های اجتماعی:
اضافه کردن دکمه‌های اشتراک گذاری و پیگیری در شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط فعال با شرکت‌کنندگان.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ