خرید گواهینامه امنیتی SSL و گواهی دیجیتال HTTPS برای سایت

خرید گواهینامه امنیتی SSL و گواهی دیجیتال HTTPS برای سایت

با خرید گواهی SSL برای سایت اطمینان خاطر به بازدید کننده خود بدهید و همینطور بر اساس استاندارد های گوگل، این امر برای سئو سایت شما هم مثبت خواهد بود

  ComodoDV ComodoDVW CertumDV CertumDVW CertumEV
نوع گواهینامه DV DV Wildcard DV DV Wildcard EV
شرکت صادر کننده
پشتیبانی از دامنه IR ✔️ ✔️ ✔️
تعداد دامنه قابل پشتیبانی ۱ دامنه بینهایت Subdomain ۱ دامنه بینهایت Subdomain 1 دامنه
نصب رایگان روی وب سرور های مرسوم ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️
نوار سبز اعتبار ✔️
نیاز به ارسال مدارک جهت صدور ✔️
معتبر در کلیه مرورگرها ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️
کلید امنیتی ۴۰۹۶ بیت ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️
رمز نگاری ۲۵۶ بیت ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️
مدت تحویل تحویل آنی تحویل آنی تحویل آنی تحویل آنی 7 تا 10 روز کاری
پشتیبانی ۲۴ ساعته ✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️
بازگشت وجه ۷ روز ۷ روز ۷ روز ۷ روز ۷ روز
قیمت یکساله (تومان) 170.000 2.100.000 199.000 2.400.000 2.200.000
قیمت دوساله (تومان) 320.000 3.860.000 379.000 3.900.000 4.000.000


با فعال سازی یک وب سایت ارتباط بین کلاینت و سرور برقرار خواهد شد.
برای این انتقال که در بستر http که مخفف عبارت Hyper Text Transfer Protocol و بر اساس این پروتکل تعریف شده است و وب سایت طراحی سایت قرار میگیرد.
تبادل اطلاعات در این پروتکل بر اساس Plain Text می باشد که اصلا رمزنگاری شده نیست و به همین دلیل احتمال خواندن آنها از طرف یک نفر سوم در این نوع ارتباط امکان پذیر خواهد بود.
بر اساس این نوع انتقال ممکن است عواقب خوبی نداشته باشد، پس نتیجه با استفاده از پروتکل دیگری به نام HTTPS که مخفف Hyper Text Transfer Protocol Secure می باشد، در این نوع انتقال تمامی رمزنگاری ها بر اساس Encode می باشد و تا حد زیادی از سرقت اطلاعات جلوگیری خواهد شد.
رمزگذاری اطلاعات به روش های مختلفی انجام خواهد شد که تماما محرمانه خواهد بود و به صورت کلی تمامی انتقال داده ها بر روی پورت 80 انجام خواهد شد، اما همین نوع انتقال در بستر استفاده از پروتکل https برروی پروت 433 صورت خواهد گرفت.
کلمه SSL مخفف عبارت Secure Socket Layer به معنی لایه امن پروتکل می باشد.

گواهی امنیتی SSL چیست؟
یک گواهی امنیتی SSL شامل نام دامین، نام شرکت ، کشور، شهر و آدرس سایت شما خواهد بود. همچنین اطلاعاتی مانند انتقضا گواهینامه، شرکت صادرکننده، ورژن و جزئیات CA که مسئول گواهی است، با کلیک بر علامت قفل کنار آدرس بار نمایش داده می شود. کلیه گواهینامه های امنیتی SSL به شرکت ها و افراد واقعی و قانونی صادر می شوند و از روش های مختلف مانند تائید ایمیل دامین تا ارسال مدارک رسمی ومعتبر وجود آنها به احراز می رسد.هنگامی که آدرس یک سایت در مرورگر وارد می شود، جزئیات گواهی توسط مرورگر بازیابی می شود صدور این فایل از سمت سازمانی هایی انجام می شود که مرورگرها به آن اعتماد دارند و در مرحله بعد بررسی می شود که آیا منقضی شده یا خیر!؟ روش رمز نگاری ها نیز پیش از این در اعتبار سنجی سازمان صادر کننده تائید شده است. در صورت عدم موفقیت نتیجه هر کدام از این موارد، مرورگر هشداری مبنی بر نوع اختلال موجود به کاربر نمایش می دهد که دلالت بر عدم امنیت سایت دارد. تنظیمات فنی نیز ممکن است دچار اختلالاتی باشد که لازم است در سایت های آنالیزگر SSL بررسی صحت عملکرد انجام شود.

گواهی امنیتی SSL چگونه کار می‌کند؟
گواهینامه (SSL (Secure Sockets Layer یک روش برای رمزگذاری اطلاعات بین سرور و کلاینت و ایمن سازی اطلاعات حساس مانند کارت های اعتباری، نام کاربری، رمز های عبور و سایر داده های شخصی تبادل شده دز فضای اینترنت است. نکته جالب اینکه این گواهینامه تا ورژن ۳ ارائه و بعد از آن متوقف شده و گواهی جانشین آن با نام TLS جانشین آن (Transport Layer Security) روانه بازار شده است. آنچه امروز به عنوان این گواهینامه امنیتی بر سرورها نصب می شود TLS است. صفحات وب سایت ایمن شده با SSL و TLS سایتهایی هستند که در نوار مرورگ با آیکون “قفل” نمایش داده می شوند. تا قبل از این سایت ها در موتورهای جستجو با آدرس کامل یعنی با www, http, https و… نمایش داده می شد. اما در آپدیت های اخیر این بخش های اضافی حذف شده و تنها با نماد قفل می توان فهمید که یک سایت ایمن شده است. در صورت عدم نصب این گواهیناهه نیز پیغام قرمز رنگ با عنوان Not Secure به معنی ناامن درج می شود. چرا که نصب این گواهینامه که زمانی امتیاز محسوب می‌شد اکنون امری ناگزیر برای انواع سایت اعلام شده است.

انواع گواهینامه های ssl و کاربرد آنها

Domain Validation؛ DV SSL
گواهینامه امنیتی DV مخفف Domain Validation به عنوان اولین نوع از SSL برای محافظت و ایمن سازی سایتهای کوچک وبلاگ های رسمی مناسب است. این نوع از گواهینامه روشی ایده آل برای کد گذاری و رمزنگری اطلاعات در حداقل زمان و کمترین میزان احراز مالکیت است و تنها با روش های فنی مانند تائید ایمیل دامین و یا DNS با اعتبار سنجی مالکیت سایت پرداخت و در صورت تائید نصب در عرض چند دقیقه انجام می شود. با نصب آن در نوار آدرس مرورگر نیز قفل امنیت سایت نمایش داده می شود.

Organization Validation
گواهینامه امنیتی OV مخفف Organization Validation بوده و به وب سایت اعتبار می دهد. این نوع از گواهینامه روی سایت شما فعال می شود و هویت و اعتبار سازمان را به مشتریان شما اطلاع می‌دهد. از آنجا که این تائید رسمی یک امتیاز برای سایت ها محسوب می شود روند درخواست آن نیز با ارسال مدارک سازمانی و تائیدیه سازمان همراه است. همین روند و دریافت گواهینامه به مخاطبین سایت اعلام می‌کند که سایت قابل نمایش، متعلق به یک سازمان منسجم و معتبر با فعالیت قانونی است که مسئولیت تبادل اطلاعت کاربران را پذیرفته و بسته های اطلاعاتی با روش های مطمئن رمز گذاری و در مقصد رمزگشایی می شوند.

Extended Validation
گواهینامه وب سرور EV مخفف Extended Validation بوده و با نمایش نام شرکت متقاضی در نوار سبز رنگ در مرورگر، حکایت از حداکثر ضمانت هویت سایت و قابلیت اطمینان کدگذاری اطلاعات برای بازدیدکنندگان دارد. با توجه به مزایای این گواهی برای متقاضیی مدارک احراز هویت شرکتی و معتبر از ضروریات ثبت درخواست بوده و بعد از آن روند بررسی و احراز مدارک مطرح می شود. از این رو این گواهی برای شرکت های بزرگ تجارت الکترونکی و سازمان های معتبر و مجموعه هایی که به دنبال اثبات هویت برند خود هستند توصیه می شود.

نحوه راه اندازی گواهی SSL بر روی سایت چگونه است؟
گواهی SSL دیگر نه یک امتیاز بلکه یک ضرورت است. سایتها به روش های مختلفی در حال تبادل اطلاعات بین کاربر و سرور هستند و با توجه به افزایش نفوذ به حفره های امنیتی، ایمن سازی این مسیر ها حیاتی است. ر سایتهای فروشگاهی و شرکتی که کاربران اطلاعات شخصی و یا مشخصات مالی خود را وارد میکنند، حفظ این محرمانگی به بالاترین حد خود می رسد. در همین راستا گوگل در سال ۲۰۱۴ راه اندازی این پروتکل امنیتی برای سایت ها را اجباری کرده و در رتبه بندی ها لحاظ می کند. اینکه یک سایت تا چه حد به امنیت اطلاعات کاربران اهمیت می دهد نیز یکی از فاکتور های اعتبارسنجی برای گوگل شناخته شده و از این رو کلیه سایت ها خصوصا فروشگاه های اینترنتی ملزم به تهیه این گواهی شده اند. روش تهیه و نصب این گواهینامه به طور کل شامل چند قدم کلی می شود که در انواعی از ssl ارسال و تائید مدارک را نیز شامل می شود. ایجاد یک فایل csr از هاست اولین قدم است که بعد از خرید SSL انجام می شود. درمرحله بعد روش تائید است که همانطور که پیشتر گفته شد بسته به نوع SSL متفاوت است و در مرحله آخر بعد ازتائید از سمت شرکت ارائه دهنده فایل Certificate جهت نصب در هاست ارائه شده و سایت با علامت قفل به معنی امن شده، در کلیه مرورگرهای معتبر نمایش داده می شود.

  • آیا خرید گواهی امنیتی SSL باعث بهبود رتبه گوگل خواهد شد؟

    در صورت ایتفاده از این نوع گواهینامه قطعا بر SEO سایت شما تاثیر خواهد داشت، گوگل به سایت های دارای پروتکل HTTPS رتبه مثبتی خواهد داد و همینطور استفاده از این نوع به بازدید کننده شما هم اطمینان خواهد داد.

  • گواهی امنیتی ssl چیست؟

    این پروتکل امنیتی ارتباط بین شما و مرورگر اینترنتی را رمزنگاری خواهد کرد و در نتیحه یک ارتباط امن بین شما برای انتقال هرگونه اطلاعات، ایجاد خواهد شد.SSL مخفف عبارت Socket Secure Layer می باشد.

  • آیا گواهی SSL بر روی تمامی سایت های میزبانی شده بر روی هاست و سرور ها قابل استفاده هستند؟

    اگر شما هاستی دارید که دارای یک IP اختصاصی هم نباشد میتوانید از گواهی ssl برای سایت خود استفاده کنید.

  • گواهی wildcard چیست ؟

    در این نوع از گواهی ها به کاربر اجازه داده خواهد که علاوه بر دامنه اصلی ، تمامی زیر دامنه های تحت پوشش گواهی امنیتی ssl قرار داده شوند.

  • این گواهی بر روی چند دامنه یا ساب دامنه فعال می شود؟

    فقط برای یک دامین اصلی شما فعال خواهد شد، اگر برای تمامی زیر دامنه ها نیاز دارید باید از Wildcard استفاده کنید.

  • گواهی SSL نوار سبز چیست؟

    گواهی EV-SSL گواهی نوار سبز نامیده میشود که برای دریافت آن نیاز به ارسال مدارک حقوقی مطابق با موارد اعلام شده شرکت ارائه دهنده است. پس از تایید مدارک و دریافت گواهی در کنار قفل سبز اطلاعات مربوط به مالک سایت بصورت سبز رنگ قابل رویت خواهد بود. لازم به ذکر است این گواهی بالاترین ضریب اطمینان را دارد.

  • شرایط نصب گواهی چگونه است؟

    اگر از هاست نیووب در حال استفاده هستید، تمامی مراحل نصب و راه اندازی پس از خرید SSL توسط تیم فنی نیووب بر روی هاست و یا سرور مجازی شما نصب خواهد شد، در غیر اینصورت برای فعال سازی باید با شرکت تهیه کننده هاست خود ارتباط بگیرید.

  • مدارک مورد نیاز برای تهیه گواهی SSL چیست؟

    دریافت گواهی OV-SSL و EV-SSL نیاز به مدارک مشخصی از سوی شرکت ارائه دهنده سرویس دارد که همزمان با خرید به شما اعلام و ارسال خواهد شد مدارک ثبت شرکت و مدارک هویتی نماینده شرکت مورد نیاز است.

  • گواهی SSL Multi Domain چیست؟

    این نوع از گواهی بر روی دامنه‌های مجزا صادر می‌شود و میتوان آن را بر روی سرور‌های مختلف راه اندازی کرد.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ