طراحی وب سایت آموزش موسیقی

طراحی وب سایت آموزش موسیقی

طراحی سایت آموزشگاه موسیقی به شما امکان میدهد تمامی دوره های موسسه، معرفی انواع ساز و استاتید خود را در سایت به مخاطب خود ارائه کنید.

در حال حاضر و با توجه به شیوع ویروس کرونا ، شرایط تمامی آموزشگاه ها و موسسات آموزشی واقعا سخت شده و انجام کلاس های حضوری بسیار سخت شده است.
البته که طراحی سایت آموزشگاه موسیقی خیلی تحت تاثیر ویروس منحوس کرونا نبوده و نخواهد بود، هر آموزشگاه باید بتوان خدمات خود را در سایت ارائه کنید.
حتما نیاز به حضور در آموزشگاه برای ثبت نام نخواهد بود، به صورت آنلاین میتوان کلیه موارد ثبت نام در آموزشگاه موسیقی و پرداخت شهریه را انجام داد.
امکان آموزش مجازی هنر جوها یکی از قابلیت های طراحی سایت آموزشگاه موسیقی، خواهد بود. با توجه به نیاز های هر هنرجو ، به طور مثال افرادی که در شهرستان های زندگی میکنند و امکان مراجعه حضوری ندارند(البته به طور مثال) و نیاز آوزشگاه، میتوان این بخش را در سایت اجرا کرد.
بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران و تمام استان های کشور، حتما باید برای ارائه خدمات خود از طراحی سایت آموزشگاه موسیقی، استفاده کنند.ارائه خدمات آنلاین، ارتباط هنر جو استاد،معرفی و گالری عکس و امکانات آموزشگاه برای ارتباط اولیه هنجو و مرکز آموزش، ضروری می باشد.

برخی از امکانات یک آموزشگاه موسیقی عبارت است از:
دوره های تخصصی سنتور تار و سه تار تنبک دف کاخن و داربوکا (تمپو)
دوره های تخصصی آواز پاپ بر اساس متد (SPPS)، صدا سازی سلفژ و تئوری
دوره های تخصصی آواز سنتی
دوره آموزشی موسیقی تخصصی موسیقی کودک
مشاوره تخصصی رایگان انتخاب ساز و هدایت تحصیلی هنرجویان
اجرای کنسرت های هنرجویی و ضبط کلیپ از هنرجویان منتخب
برنامه آموزشی مشخص و هدفمند در هر ترم متناسب با شرایط و توانایی های هر هنرجو
آموزش موسیقی و سازهای موسیقی کلاسیک غربی
آموزش سازهای موسیقی سنتی و سازهای اصیل و ملی ایران
آموزش موسیقی و سازهای پاپ
آموزش تئوری موسیقی، هارمونی، کنترپوان و …
آموزش آهنگ سازی و نرم افزار های موسیقی
آموزش آواز پاپ، کلاسیک و سنتی
آموزش سلفژ و دوره های صدا سازی
آموزش سازهای خاص بادی، زهی و کوبه ای
برگزاری کنسرت های هنرجویی پایان هر ترم جهت افزایش انگیزه و ارتقا مهارت های اجرایی هنرجویان
تشکیل گروه موسیقی از میان هنرجویان مستعد و هدایت آنها به محیط های حرفه ای تر
امکان تمرین و در اختیار گذاشتن سازها و کلاس های مجموعه جهت تمرین هنرجویان
حالا بر اساس این خدمات شما در نظر داشته باشید که بسیاری از این امکانات و خدمات و دوره ها، باید به هنرجویان عزیز شما به صورت کلی ارائه شود تا هنرجو بتواند با آموزشگاه شما ارتباط برقرار کند. شما باید خدمات خود را در هر نوع که باشد، به صورت کامل در وب سایت آموزشگاه موسیقی خود معرفی کنید.
و کلیه شرایط خاص را در سایت اعلام کرد.
معرفی اساتید برای اطلاع رسانی به هنرجوها میتوانید در انتخاب آنها بسیار مفید باشد.
امکان برگزاری کلاس های آنلاین و غیر حضوری در سایت موسسه، دریافت اطلاعات از هنرجوها و ارتباط مستقیم با اساتید، اطلاع رسانی های همایش ها و کنسرت ها همه میتوانید در طراحی سایت موسیقی قرار داده شود.
قطعا امکانات خیلی خاص و مختلفی در طراحی سایت آموزشگاه موسیقی اجرا خواهد شد که بر اساس نیاز شما و شرایط آکادمی موسیقی شما، برنامه نویسی و اجرا خواهد شد.
یکی از ساده ترین راه ها برای پیدا کردن آموزشگاه موسیقی برای والدین، جستجو در گوگل و موتور های جستجو خواهد بود، شما همیشه نمیتوانید از طریق شبکه های اجتماعی خدمات خود را ارائه کنید. همه والدین و همه افراد دسترسی به محیط اینستاگرام ندارند و این نوع فضای مجازی، میتواند بخشی از نیاز شما برای ارتباط با هنرجو را داشته باشد.
در هر کسب و کاری که باشید برای شما هم پیش آمده که برای پیدا کرده موسسه و یا شرکت های خدمات دهنده، نیاز خود را گوگل کنید، درمورد موسسه آموزش موسیقی این مساله بیشتر نمود میکند.همه افزار سعی میکنند قبل از مراجعه حضوری به هر موسسه و دفتری که دارند؛ درباره ان تحقیق کنند و اطلاعات بیشتری به دست بیاورند، بتوانند عکس ها و امکانات آن موسسه را مشاهده کنند و در صورت داشتن حداقل امکانات در سایت، برای مراجعه حضوری اقدام کنند.
بهینه سازی سایت موسیقی و آموزشگاه موسیقی، از اولویت های یک طراحی سایت آموزشگاهی خواهد بود، سایت موسسه و آکادمی موسیقی شما، باید برای گوگل کاملا بهینه سازی شده باشد و بهترین رتبه را در گوگل کسب کند.
رعایت استاندارد های گوگل در کد نویسی وب سایت، نمایش کامل و صحیح وب سایت در موبایل و تبلغ به صورت کاملا واکنشگرا، باعث کاربرد صحیح سایت شما و استفاده ساده و اسان توسط هنرجو های شما خواهد شد.
برای اطلاعات بیشتر و مشاور در جهت راه اندازی وب سایت موسیقی، لطفا با همکاران ما در تماس باشید.

 

طراحی سایت آموزشگاه موسیقی
ذهن خود را به سادگی آزمایش کنید
آکادمی موسیقی فوژان موزیک
طراحی سایت شخصی خانم مقدم فر
هنرستان موسیقی دخترانه تهران

 

طراحی سایت آموزش موسیقی طراحی وب سایت آموزش موسیقی طراحی سایت آموزش موسیقی طراحی وب سایت آموزش موسیقی طراحی سایت آموزش موسیقی
بخشی از سوالات متداول درباره پروژه طراحی سایت آموزشگاه موسیقی در نیووب

در نیووب تمامی بخش های طراحی سایت آموزشگاه موسیقی شما، بر اساس شرایط به صورت کاملا اختصاصی برنامه نویسی و اجرا خواهد شد.

خدمات طراحی سایت آموزشگاه موسیقی نیووب

به طور کلی زمان طراحی سایت آموزشگاه موسیقی بر اساس نیاز شما و با توجه به امکانات مورد نظر شما خواهد بود، اما در کل در حدود 25 تا 35 روز زمان برای اجرا نیاز خواهد داشت.

در نیووب پس از انجام طراحی سایت آموزشگاه موسیقی شما، برای مدت یک سال کامل از سایت شما پشتیبانی خواهد شد و پس از این زمان میتوانید قرارداد پشتیبانی خود را تمدید کنید.

این موضوع به نوع پروژه شما و فاز بندی شدن آن برای اجرا خواهد داشت، اما در حالت کلی مبلغی به عنوان پیش پرداخت و باقی مبلغ با توجه به پروژه شما و در هر فاز پرداخت خواهد شد.

بر اساس نوع برنامه نویسی شما به تمام بخش های سایت برای مدیریت دسترسی خواهید داشت، شما میتوانید تمام محتوای وب سایت را به روز رسانی کنید.

بله، اگر هاست شما پیش نیاز های لازم برای راه اندازی سایت راداشته باشد میتوانید از همان هاست برای فعال شدن سایت خود استفاده کنید.

بله حتما، در پنل مدیریت هاست خود میتوانید از تمام اطلاعات داخل هاست و همچنین از دیتابیس خود در هر زمان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

به فضایی که در سرور برای راه اندازی یک سایت در نظر گرفته میشود، هاست میگویند. بر روی هاست تمامی اطلاعات یک وب سایت و همینطور ایمیل ها ذخیره خواهد شد. این فضا بخشی از فضای اصلی سرور می باشد که به دامنه شما اختصاص داده شده است.به همین فضا هاست اشتراکی میگویند.

دامنه می شود اسم سایت شما مثلا www.newwebdesign.org اما هاست می شود مقدار فضایی که شما در اختیار دارید تا اطلاعات خود و سایت خود را در آن فعال کنید.

اول به حجم اطلاعات شما بستگی دارد، مثلا چقدر عکس، ویدیو و یا فایل های دانلودی مانند پی دی اف دارید، بر این اساس و بر اساس پهنای باند مورد نیاز میتوانید هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش هاست اطلاعات مدیریتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بر اساس نیاز میتوانید تمامی بخش مانند اف تی پی، ایمیل ها، دیتابیس و .. را در پنل خود مدیریت کنید.

هیچ نیازی به انتقال دامنه شما به نیووب نمی باشد، دامنه شما در هر پنلی ثبت شده است میتوانید در اختیار داشته باشید و همانجا تمدید کنید، پس از خرید هاست مورد نظر خود با نیم سرور های ارائه شده میتوانید دامنه خود را به هاست متصل کنید.

طراحی یک وب‌سایت آموزش موسیقی می‌تواند به عنوان یک پلتفرم مهم برای ارائه منابع آموزشی، درس‌ها، و ارتباط با دانش‌آموزان و مربیان موسیقی عمل کند. در زیر، مواردی که باید در طراحی چنین وب‌سایتی مد نظر قرار گیرند را بررسی می‌کنیم:
صفحه اصلی (Home Page): صفحه‌ای که محتوای آموزشی اصلی را به نمایش می‌گذارد و کاربران را به بخش‌های مختلف وب‌سایت هدایت می‌کند.
دسته بندی دروس: ایجاد دسته بندی‌های مختلف برای دروس مختلف مانند نواختن سازها، نتخوانی، تئوری موسیقی و... تا دانش‌آموزان به راحتی موضوعات مورد نظر خود را پیدا کنند.
صفحات دروس: برای هر درس یک صفحه جداگانه با ویدیوها، توضیحات، تمرینات و منابع اضافی برای دانش‌آموزان فراهم کنید.
نمایشگرهای موسیقی: ایجاد نمونه‌های صوتی و ویدیویی از نواختن سازها و اجرای موسیقی به عنوان نمونه‌های آموزشی.
بخش ارتباط با مربیان: ایجاد بخشی برای ارتباط مستقیم با مربیان و پرسش و پاسخ‌های آنلاین.
بخش اخبار و مقالات: ارائه مقالات و اخبار مرتبط با جهان موسیقی، رویدادها و موضوعات مرتبط با آموزش موسیقی.
سیستم بازخورد و ارتباط با دانش‌آموزان: ایجاد یک فرم برای دریافت بازخوردها و نظرات دانش‌آموزان و ارائه امکانات ارتباطی می‌تواند به بهبود محتوا و رضایت دانش‌آموزان کمک کند.
ادغام با شبکه‌های اجتماعی: ایجاد دکمه‌ها و امکاناتی برای اشتراک گذاری محتوا وب‌سایت در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به گسترش دسترسی به مخاطبین کمک کند.
سیستم عضویت و ورود کاربران: ایجاد یک سیستم عضویت برای دانش‌آموزان تا بتوانند به منابع آموزشی اختصاصی دسترسی داشته باشند و پیشرفت خود را پیگیری کنند.
با توجه به این موارد، طراحی یک وب‌سایت آموزش موسیقی که تمام این نیازها را برآورده کند، می‌تواند به موفقیت و رشد کسب و کار آنلاین شما کمک کند.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ