طراحی سایت رستوران و سفارش آنلاین غذا با اپلیکیشن

طراحی سایت رستوران و سفارش آنلاین غذا با اپلیکیشن

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیاز بیش از به استفاده از خدمات تحت وب، طراحی وب سایت رستوران برای سفارش غذا و یا رزرو نوبت بیش از گذشته، احساس می شود.

همه ما در این روز ها اینقدر مشغله کاری داریم که گاهی برای رفتن به رستوران هم زمان زیادی نداریم که این موضوع باعث تداخل در انجام کارهای ما می شود.
یک رستوران به راختی میتوان در طراحی سایت  رستوران و یا فست فود خود امکاناتی را فراهم کند تا بتواند برای مشتریان خود بهترین شرایط را برای سفارش غذا فراهم کند.
سفارش گیری غذا برای ارسال به صورت کاملا آنلاین و بر اساس وب سایت و یا اپلیکیشن موبایل سفارش غذا.
تمامی غذاهای رستوران را در سایت به همراه عکس های با کیفیت معرفی کنید، اینکار باعث می شود مشتری شما بیشتر برای حضور در رستوران شما و سفارش غذا انرژی داشته باشد.
سفارش آنلاین غذا یکی از امکاناتی است که در این زمان میتوان برای شما و رستوران شما خیلی خوب و مفید باشد.
برای مشتریان خود باشگاه مشتریان داشته باشید و آنها را فراموش نکنید.
همیشه باید با امکاناتی خاص مانند کد تخفیف خرید غذا، تخفیف ویژه رستوران و .. مشتریان خود را به یاد نگه دارید تا همیشه به شما سر بزنند.
طراحی سایت کترینگ و مراکز طبخ غذا، طراحی سایت مخصوص  مراکز تهیه و تولید غذا که میتوان به معرفی شما بسیار کمک کند و برای فروش آنلاین نیز بتوانید در سایت خود اقدام کنید.
شما در نظر داشته باشید در خیلی از شهر های ایران که توریست پذیر هست و یا گردشگران داخلی به آنها سفر میکنند، حتما خیلی از آنها با رستوران شما آشنا نیستند.
بهترین بهینه سازی برای شما بر روی وب سایت شما میتواند شما را مستقیم به مشتریان راهنمایی کند و به شما دسترسی داشته باشند.
در این سالها خرید اینترنتی غذا برای تمامی مردم یک امر کاملا طبیعی شده است، بنا به شرایط و دلایل کاملا مشخص، خیلی از مردم برای خرید آنلاین غذا از رستوران مورد نظر خود اقدام میکنند.
برای برخی از مدیران رستوران و کترینگ های طبخ غذا، این فکر به اشتباه ایجاد شده که طراحی و ساخت سایت رستوران برای آنها کاربردی نخواهد داشت . بعضی از مدیران رستوران هنوز معتقد هستند که به صورت سنتی در محل خود و بر اساس مشتریان قدیمی خود و یا استفاده از سایت ها و اپلیکیشن های تحت وب دگران میتوانند برای فروش غذای خود اقدام کنند.
اما در حقیقت موضوع این چنین نخواهد بود. یک رستوران نیاز دارد که همیشه مشتریان جدید برای خود داشته باشد، نیاز دارد که بتواند مشتریان قدیمی خود را حفظ کند و خدمات بهتری به انها ارائه کند.
شما باید در نظر بگیرید که همه افراد رستوران شما نمیشناسند و خیلی از مسافرین؛ اداره ها و شرکت ها، ساکنین محل هایی که به زمان های مختلف جا به جا میشوند، نیاز دارند که غذای مورد نیاز خود را تامین کنند و خیلی از کاربران در جستجو در گوگل، سعی در پیدا کردن بهترین وب سایت رستوران و تهیه غذا، میکنند.
اینجاست که شما با داشتن بهینه سازی شده برای موتور های جستجو در بالاترین رتبه گوگل بر اساس محل سرچ شده، نوع غذای جستجو شده، نوع کلمات کلیدی مورد نظر شما در سرچ کاربران، میتوانید در بالاترین رتبه گوگل قرار داشته باشید و برای بیشتر شدن مشتری و فروش غذای رستوران خود، از این روش ها اقدام کنید.
شما با داشتن یک طراحی سایت خلاقانه در حوزه خدمات رستوران با بهترین طراحی گرافیکی، میتوانید کیفیت غذای خود را به کاربران نمایش دهید و بر اساس نظر آنها را به مراجعه حضوری در رستوران خود، جلب کنید.
یکی دیگر از خدمات طراحی سایت رستوران و تهیه غذا، ارائه خدمات به شرکت ها و سازمان هایی است که برای تهیه غذای خود نیاز به عقد قرارداد با رستوران ها دارند.تمامی مسئولین تداراکات یک شرکت برای ارتباط با تهیه غذا و رستوران، با جستجو در اینترنت سعی میکنند نزدیکترین و بهترین تهیه غذا بر اساس نوع غذا و قیمت مورد نظر را برای خود پیدا کنند.
پس داشتن یک وب سایت رستوران حرفه ای و همچنین فروشگاه اینترنتی غذا و رستوران، به راحتی میتواند برای فروش بیشتر و عقد قرارداد برای شرکت ها و سازمان ها، برای شما کاربرد داشته باشد.
طراحی سایت رستوران در اصفهان، طراحی سایت رستوران در چالوس، طراحی سایت رستوران در نوشهر، طراحی سایت رستوران در رامسر، طراحی سایت رستوران در رشت، طراحی سایت رستوران در تهران و تمامی شهر های ایران بر اساس نیاز شما اجرا خواهد شد.
البته که موارد ذکر شده بالا بر اساس نیاز هر رستوران تغییر خواهد کرد و بر اساس شرایط کدنویسی و اجرا خواهد شد و این موارد بخشی از امکانات و قابلیت های یک طراحی وب رستوران، خواهد بود
برای داشتن امکانات تخصصی نیووب برای اجرای وب سایت رستوران و فست فود، لطفا با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت کافه لمزی
طراحی سایت کافه میلان
طراحی سایت فست فود نو
طراحی سایت رستوران لمزی
طراحی وب سایت رستوران داریان
طراحی سایت کافی شاپ سه کنج

طراحی سایت رستوران طراحی سایت رستوران و سفارش آنلاین غذا با اپلیکیشن طراحی سایت رستوران طراحی سایت رستوران و سفارش آنلاین غذا با اپلیکیشن طراحی وب سایت رستوران طراحی سایت رستوران
بخشی از سوالات متداول درباره پروژه طراحی سایت رستوران و سفارش آنلاین غذا در نیووب

در نیووب تمامی بخش های طراحی سایت رستوران و سفارش آنلاین غذا شما، بر اساس شرایط به صورت کاملا اختصاصی برنامه نویسی و اجرا خواهد شد.

خدمات طراحی سایت رستوران و سفارش آنلاین غذا نیووب

به طور کلی زمان طراحی سایت رستوران و سفارش آنلاین غذا بر اساس نیاز شما و با توجه به امکانات مورد نظر شما خواهد بود، اما در کل در حدود 25 تا 35 روز زمان برای اجرا نیاز خواهد داشت.

در نیووب پس از انجام طراحی سایت رستوران و سفارش آنلاین غذا شما، برای مدت یک سال کامل از سایت شما پشتیبانی خواهد شد و پس از این زمان میتوانید قرارداد پشتیبانی خود را تمدید کنید.

این موضوع به نوع پروژه شما و فاز بندی شدن آن برای اجرا خواهد داشت، اما در حالت کلی مبلغی به عنوان پیش پرداخت و باقی مبلغ با توجه به پروژه شما و در هر فاز پرداخت خواهد شد.

بر اساس نوع برنامه نویسی شما به تمام بخش های سایت برای مدیریت دسترسی خواهید داشت، شما میتوانید تمام محتوای وب سایت را به روز رسانی کنید.

بله، اگر هاست شما پیش نیاز های لازم برای راه اندازی سایت راداشته باشد میتوانید از همان هاست برای فعال شدن سایت خود استفاده کنید.

بله حتما، در پنل مدیریت هاست خود میتوانید از تمام اطلاعات داخل هاست و همچنین از دیتابیس خود در هر زمان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

به فضایی که در سرور برای راه اندازی یک سایت در نظر گرفته میشود، هاست میگویند. بر روی هاست تمامی اطلاعات یک وب سایت و همینطور ایمیل ها ذخیره خواهد شد. این فضا بخشی از فضای اصلی سرور می باشد که به دامنه شما اختصاص داده شده است.به همین فضا هاست اشتراکی میگویند.

دامنه می شود اسم سایت شما مثلا www.newwebdesign.org اما هاست می شود مقدار فضایی که شما در اختیار دارید تا اطلاعات خود و سایت خود را در آن فعال کنید.

اول به حجم اطلاعات شما بستگی دارد، مثلا چقدر عکس، ویدیو و یا فایل های دانلودی مانند پی دی اف دارید، بر این اساس و بر اساس پهنای باند مورد نیاز میتوانید هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش هاست اطلاعات مدیریتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بر اساس نیاز میتوانید تمامی بخش مانند اف تی پی، ایمیل ها، دیتابیس و .. را در پنل خود مدیریت کنید.

هیچ نیازی به انتقال دامنه شما به نیووب نمی باشد، دامنه شما در هر پنلی ثبت شده است میتوانید در اختیار داشته باشید و همانجا تمدید کنید، پس از خرید هاست مورد نظر خود با نیم سرور های ارائه شده میتوانید دامنه خود را به هاست متصل کنید.

طراحی یک وب‌سایت برای رستوران به همراه سیستم سفارش آنلاین غذا و اپلیکیشن متناسب با آن، می‌تواند به کسب و کار رستوران کمک کند تا به مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشد و تجربه سفارش غذا را برای آن‌ها ساده‌تر کند. در زیر، مواردی که باید در طراحی چنین وب‌سایتی و اپلیکیشنی مد نظر قرار گیرند را بررسی می‌کنیم:
نمایش منوی رستوران: وب‌سایت باید دارای صفحاتی باشد که منوی غذاها و نوشیدنی‌های رستوران را نشان دهد. هر غذا باید دارای توضیحات، تصاویر و قیمت باشد.
سیستم سفارش آنلاین: ایجاد یک سیستم سفارش آنلاین که به مشتریان امکان دهد غذاها را آنلاین سفارش دهند و زمان تحویل را انتخاب کنند بسیار مهم است.
سیستم پرداخت آنلاین: فراهم کردن امکان پرداخت آنلاین برای سفارشات به وسیله درگاه‌های امن پرداخت می‌تواند به سادگی و سرعت فرآیند پرداخت کمک کند.
نمایشگرهای محلی: اگر رستوران شما دارای شعبه‌های مختلف است، ایجاد یک نمایشگر محلی که به مشتریان امکان مشاهده مکان‌های نزدیک و سفارش از آن‌ها را بدهد می‌تواند بسیار مفید باشد.
سیستم مدیریت سفارشات: ایجاد یک سیستم مدیریت سفارشات که به رستوران امکان مدیریت سفارشات دریافتی، زمانبندی تحویل و مدیریت موجودی محصولات را بدهد بسیار حیاتی است.
بخش اخبار و رویدادها: اطلاع رسانی در مورد اخبار و رویدادهای مرتبط با رستوران می‌تواند به مشتریان کمک کند تا به روز بمانند و از تخفیفات و فرصت‌های ویژه آگاه شوند.
ادغام با شبکه‌های اجتماعی: ایجاد دکمه‌ها و امکاناتی برای اشتراک گذاری منو و سفارشات در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به گسترش دسترسی به مخاطبین کمک کند.
نمایشگرهای توضیحی و آموزشی: ارائه توضیحاتی درباره روش تهیه غذاها و نکات مربوط به سفارش آن‌ها می‌تواند به افزایش اعتماد مشتریان و افزایش فروش کمک کند.
نمایشگاه تصاویر و ویدیوها: ایجاد یک نمایشگاه تصاویر و ویدیوها از غذاها و محیط رستوران می‌تواند جذابیت وب‌سایت و اپلیکیشن را افزایش دهد.
سیستم بازخورد و ارتباط با مشتری: فراهم کردن امکاناتی برای دریافت بازخورد از مشتریان و ارتباط مستقیم با آن‌ها می‌تواند به بهبود خدمات و رضایت مشتریان کمک کند.
با توجه به این موارد، طراحی یک وب‌سایت و اپلیکیشن برای رستوران با سیستم سفارش آنلاین می‌تواند به افزایش فروش و جذب مشتریان جدید کمک کند.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ